torsdag 7 januari 2010

Tips!

I djurskyddets lokal har någon sytt dynor till fönsterbrädorna i stora buren åt katterna. Katterna i lokalen tycks gilla sina dynor och jag snappade upp idén.
Jag sydde därför en dyna till köksfönstret och Alfons och Petronella älskar verkligen dynan. Undrar man vart dom är så finner man dom oftast där.

Jag tog en bild med mobilen då dom ligger på sin dyna, men kvalitén blev tyvärr inte så bra.




Mitt tips, sy en dyna till fönsterbrädan åt era små kissar. Det lär bli uppskattat, speciellt om dom tycker om att sitta och spana.






Jag köpte en ny klösmöbel till Alfons och Petronella, men den vill dom inte ligga i så som dom gjorde med den gamla. Just nu använder dom den som stege för att ta sig upp i fönstret.

Bilen kommer ifrån Ellos/Catalog.

Inga kommentarer: